ZASTOSOWANIE
- do przekładni pracujących w trudnych warunkach eksploatacji (przy dużych prędkościach, małym momencie obrotowym oraz małych prędkościach, dużym momencie obrotowym)
- przekładnie i skrzynie manualne w samochodach osobowych i lekkich dostawczych
- przekładnie i skrzynie manualne w samochodach ciężarowych i autobusach
- przekładnie w maszynach, urządzeniach i sprzętach np. do prac ziemnych, do których zalecane jest stosowanie oleju tej klasy API
ZALETY
Idealnie chroni przekładnie przed zużyciem mechanicznym, redukuje poziom zużycia min. o 15% w porównaniu do analogicznych olejów
- utrzymuje w czystości elementy przekładni
- wykazuje bardzo dobre właściwości przeciwzużyciowe i przeciwzatarciowe
- doskonale odprowadza ciepło powstałe w wyniku sił tarcia pomiędzy współpracującymi elementami
- zdecydowanie ogranicza wibrację i hałas
Można stosować w pojazdach:
AVIA, CUMMINS, CATERPILLAR, CASE, CLASS, DEUTZ-FAHR , DAF, FORD, FIAT, FENDT, GAZ, HYUNDAI, IKARUS, ISUZU, IVECO, JOHN DEERE, JCB, KAMAZ, KUBOTA, KATO, KIA, LEYLAND, LAMBORGHINI, NEW HOLLAND, NEOPLAN, NEOBUS, NISSAN, MITSUBISHI, MAZDA, SOLARIS, STEYER, TATRA, TEREX, TOYOTA, ZETOR i innych, gdy zalecany jest olej tej klasy.
SPECYFIKACJE
API: GL-4
SAE: 75W/90
SPEŁNIA WYMAGANIA
Ford WSD-M2C200-C
Mack GO-J
Mack GO-J Plus
Scania STO 1:0
MAN 342 M1, M2, M3
MAN 342 S1, S2
ZF TE-ML 5A, 7A, 8A, 16B-D, 17B