Marka: Qualitium

OLEJ PÓŁSYNTETYCZNY 10W40 QUALITIUM PROTEC 5L

Recenzje: 1

OLEJ SILNIKOWY QUALITIUM PROTEC 10W40 5L Półsyntetyczny olej silnikowy do samochodów osobowych i lekkich dostawczych. ZASTOSOWANIE: samochody osobowe i lekkie dostawcze do silników Diesla i benzynowych o wysokich charakterystykach pracy możliwość aplikacji w silnikach zasilanych gazem LPG silniki z lub bez turbodoładowania, z katalizatorem lub bez...

Cena 45,95 zł
Więcej
W magazynie
Wszystkie bestsellery
  • Płatności

    Płatności

CERAMIZER CK DO HYDRAULICZNEGO UKŁADU WSPOMAGANIA

Ocena 
CERAMIZER CK DO HYDRAULICZNEGO UKŁADU WSPOMAGANIA
59,59 zł
Brutto
Ilość

  • Płatność realizuje CashBill Płatność realizuje CashBill
  • Dostawa do 3 dni Dostawa do 3 dni
  • Gwarantowany zwrot do 14 dni Gwarantowany zwrot do 14 dni
Opis

Najwyższą efektywność w stosowaniu Ceramizera®, uzyskuje się przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji.

  1. Technologia jest przeznaczona do zabezpieczenia nowych i regeneracji zużytych, ale nieuszkodzonych mechanizmów.
  2. Można stosować z każdym rodzajem oleju do układu wspomagania kierownicy.
  3. Zaniżona doza Ceramizera® nie przyniesie oczekiwanych rezultatów obróbki.
  4. Zawyżona (np. 2 x większa) doza Ceramizera® nie powoduje żadnych skutków ubocznych jedynie wydłuża się czas trwania obróbki.
  5. W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków do oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się wymianę oleju z przemyciem mechanizmu przed zastosowaniem technologii ceramizacji. Inaczej skuteczność ceramizacji będzie zmniejszona a czas obróbki wydłuży się.
  6. Trwałość wytworzonej powłoki ceramicznej wynosi w zależności od warunków pracy urządzenia do 2 lat (przy ciągłej pracy urządzenia w normalnych warunkach) lub do 100 000 km przebiegu.
  7. Ceramizację powierzchni Ceramizerem® można powtarzać wielokrotnie.
  8. Ceramizer® można stosować do dowolnych urządzeń (również przemysłowych) po wcześniejszej konsultacji z producentem Ceramizerów®.

ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), potrzebną do ceramizacji powierzchni par tarcia, określa tabela:

  • Ilość oleju w układzie wspomagania kierownicy w litrach: Ilość dozowników
  • 1-2 l: 1 doz.
  • 2-5 l: 2 doz.
  • 5-8 l: 3 doz.
  • 8-11 l: 4 doz.

OPAKOWANIE ZAWIERA:

  1. Instrukcję.
  2. Jeden dozownik łatwo rozpuszczalnego w oleju preparatu o masie netto 3,3 g.

ZALECENIA:

  1. Stosować bezpośrednio przy wymianie oleju, aby jak najdłużej (do kolejnej wymiany oleju) kontynuować jazdę z preparatem.
  2. Można stosować na każdym etapie eksploatacji z każdym rodzajem oleju.
  3. W trakcie tworzenia warstwy ceramiczno-metalowej (1500 km) nie wymieniać oleju.
  4. Można stosować razem z Ceramizerami® do silnika, przekładni, uszlachetniaczem paliwa.
  5. Charakterystycznym objawem początku regeneracji jest zmniejszenie szumu mechanizmu już po kilkudziesięciu kilometrach przebiegu. W przypadku znacznego zużycia mechanizmów a w szczególności wtedy, gdy podczas regeneracji po przejechaniu 100 -200 km zauważamy nieznaczną poprawę pracy mechanizmów zaleca się podwojenie dozy Ceramizera®. W przypadku, gdy po przejechaniu 100 – 200 km nie daje się zauważyć żadna poprawa pracy mechanizmu może to świadczyć, o dokonaniu błędnej oceny stanu zużycia mechanizmu lub mechanicznym uszkodzeniu urządzenia.
  6. Stosować przede wszystkim profilaktycznie, dla zabezpieczenia mechanizmów przed skutkami tarcia, przedłużając znacząco ich żywotność i czas bezawaryjnej pracy.
  7. Dozowniki/ strzykawki, które posiadają nieduży wyciek spod tłoczka są uważane także za prawidłowo napełnione.

INSTRUKCJA:

  1. Rozgrzać silnik do normalnej temperatury pracy tj. 90 oC przejeżdżając kilka kilometrów lub pozostawiając pojazd na 10-15 min z włączonym silnikiem..
  2. Wyłączyć silnik.
  3. Ogrzać w np. w ręku tubostrzykawkę do temperatury min. 15 oC. Wstrząsnąć tubostrzykawkę.
  4. Ustawić koła pojazdu do jazdy na wprost.
  5. Odkręcić korek wlewu zbiornika oleju w układzie wspomagania kierownicy i opróżnić 1/2 dozownika/-ów do otworu wlewu oleju (przestrzegając zachowania wymaganego poziomu oleju).
  6. Zakręcić korek wlewu oleju.
  7. Włączyć silnik i pozostawić na 5 min na biegu jałowym nie kręcąc kierownicą. Następnie przy włączonym silniku w ciągu kolejnych 5 min kręcić kierownicą do oporu w prawo i w lewo. Tę czynność należy wykonać na postoju lub przy niewielkiej prędkości jazdy.
  8. Wyłączyć silnik.
  9. Czynności 4, 5, 6, 7 powtórzyć do momentu opróżnienia tubostrzykawki.
  10. Tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej trwa do 1500 km przebiegu, w normalnych warunkach eksploatacji. W tym czasie nie wymieniać oleju.

UWAGI:

  1. W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków do oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się wymianę oleju z przemyciem przed stosowaniem Ceramizera®. Inaczej skuteczność obróbki Ceramizerem® będzie zmniejszona a czas ceramizacji wydłuży się.
  2. W przypadku uszkodzeń mechanicznych przekładni (np. wyłamany ząb, głębokie rysy, znaczne zużycie itp.) należy naprawić usterki, po czym zastosować obróbkę Ceramizerem®. Ceramizer® nie regeneruje miejsc gdzie występuje tarcie gumy lub tworzyw sztucznych o metal.

BEZPIECZEŃSTWO:

  1. Produkt jest bezpieczny zgodnie z aktualnymi normami UE.
  2. Przechowywać w temperaturze poniżej +40 oC.
  3. Nie zapycha filtrów oleju ani kanałów olejowych.
  4. Nie zawiera teflonu ani molibdenu.
  5. Chronić przed dziećmi.

BADANIA:

Skuteczność potwierdzona w testach zamieszczonych na www.ceramizer.pl.

SKUTECZNOŚĆ:

Wytworzone warstwy ceramiczno-metalowe pozostają trwałe na około 100 000 km przebiegu lub 1800 mth. Po tym czasie zaleca się ponownie zastosować Ceramizer® do układu wspomagania kierownicy.

 
 
 
 
Szczegóły produktu
Opinie

Napisz swoją opinię

CERAMIZER CK DO HYDRAULICZNEGO UKŁADU WSPOMAGANIA

CERAMIZER CK DO HYDRAULICZNEGO UKŁADU WSPOMAGANIA

CERAMIZER CK DO HYDRAULICZNEGO UKŁADU WSPOMAGANIA
Napisz swoją opinię
16 innych produktów w tej samej kategorii:

Śledź nas na Facebooku